Een kort berichtje over de bereikbaarheid van de kwekerij per mail, Facebook en instapgram.
Als kleine specialistische kwekerij is het een hele uitdaging om in de digitale wereld. waarin we als consument gewend zijn binnen 5 minuten met een helpdesk te spreken en tot op de minuut de actuele voorraad te kunnen bekijken, alle vragen van antwoorden te kunnen voorzien. Ik betrap me er zelf ook vaak op dat ik van veel kleine bedrijfjes verwacht dat ze werken als de bol.coms van deze wereld.
Aan de ene kant kunnen we niet zonder de platformen zoals Facebook, instapgram en het hebben van een website, en aan de andere kant genereert de aanwezigheid op deze platformen dermate veel feedback dat het niet af te handelen is.
Alhoewel we dagelijks ons best doen om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn (binnen de openingstijden) , is het niet ons streven te kunnen tippen aan de bereikbaarheid van grote commerciële bedrijven zoals de Intratuin.
Het is ons streven om een zo mooi mogelijk assortiment aan te kunnen bieden en steeds weer naar nieuwe mooie soorten voor opkweek te zoeken.Verder is het ons streven om persoonlijke aandacht te geven aan de klanten die de kwekerij bezoeken en om tijd en energie te steken in het aanleggen van de tuinen op de kwekerij. Dit laatste om de mensen die de kwekerij bezoeken een mooie ervaring te geven op onze kwekerij.
In het kort besteden wij dus de meeste tijd en energie in het “mooi en waardevol” maken van de offline ervaring in plaats van het “efficiënt” maken van de online ervaring.
We begrijpen dat dit in de online wereld soms wat frustratie met zich mee kan brengen. We hopen echter op uw begrip.